Vážení zákazníci, objednávky přijaté v týdnu od 23.12.2024 Vám budou zpracovávány v průběhu následujícího týdne. O termínech odeslání či připravení objednávky Vás budeme informovat v emailu.
Prosíme tedy sledujte informace v emailu (nejen doručená pošta, ale i SPAM či Hromadná složka).

Dyson reklamace

Jak reklamovat zařízení značky Dyson?

Reklamace produktů značky Dyson se provádí přímo na stránkách výrobce a formou komunikace přes WhatsApp či přes Živý chat, kde si Vás vezme na starosti operátor. Je to tak nejrychlejší způsob vyřízení opravy Vašeho zařízení. Ušetříte spoustu času a hlavně komunikujete přímo s výrobcem.

Jen je třeba několik kroků, než budete moci reklamaci provést. Zde Vás navedeme, jak vše správně provést.

1) Je nutné nejdříve provést registraci Vašeho zařízení na stránkách výrobce Dyson

 https://www.dyson.cz/podpora/registrace-pristroje

2) Po úspěšné registraci Vašeho zařízení Dyson máte 2 možnosti jak kontaktovat výrobce Dyson:

Je dobré si případnou závadu Vašeho zařízení natočit či zadokumentovat fotkou, pro případné doložení operátorovi, aby Vaše zařízení mohl lépe diagnostikovat takto na dálku.

Operátor s Vámi provede diagnostiku zařízení a navrhne případné řešení. Mnohdy stačí vyměnit díl, který Vám Dyson ZDARMA pošle na přímo na výměnu. Tedy daný díl stačí vyměnit a Vaše zařízení by mělo opět být plně funkční. Pakliže se tak nestane, je třeba opět kontaktovat Dyson a případné další vady na zařízení opět popsat.

Vše tak probíhá online a přímo s Vámi jako zákazníkem.

POZNÁMKA:
Pokud i tak by Vám komunikace s výrobcem Dyson neproběhla či by bylo nějaké pomoci či asistence, rádi Vám reklamaci vyřídíme. Odkaz jak reklamovat u nás zde

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×