Vážení zákazníci, objednávky přijaté v týdnu od 23.12.2024 Vám budou zpracovávány v průběhu následujícího týdne. O termínech odeslání či připravení objednávky Vás budeme informovat v emailu.
Prosíme tedy sledujte informace v emailu (nejen doručená pošta, ale i SPAM či Hromadná složka).

OnePlus Reklamace

Jak reklamovat zařízení značky OnePlus

OnePlus přišel do České republiky a přináší nadstandardní servis pro své výrobky nezávisle na Vaší distribuci. Nemusíte tak zařízení posílat k nám jako prodejci, ale OnePlus se Vám o záruku postará a to velmi rychle. Vše tak zařídíte z pohodlí Vašeho domova.

OnePlus repair

Postup jak reklamovat značku OnePlus:

  1. Vyplňte reklamační formulář na www.oneplus.com/cz/support/repair,
    1. Přihlásit se na stránky výrobce svým účtem, co máte přihlášený v telefonu:
      Oneplus přihlášení
      Krok 1: Přejděte na svou [stránku objednávek] a klikněte na tlačítko 'moje objednávky' a určete zařízení, které chcete obsluhovat, abyste mohli zahájit svůj požadavek.
      OnePlus objednávky
      Krok 2: Vyberte typ RMA. Můžete vybrat možnost Náhrada
      Krok 3: Vyberte položky (Pakliže zde Vaše zařízení neuvidíte, je možné, že jste se přihlásili jiným účtem, než je v telefonu zaznamenán, případně lze využít email: support.cz@oneplus.com či online chat zde: https://service.oneplus.com/cz/contact (chat probíhá většinou v anglickém jazyce - operátoři jsou však velmi milý a ochotní)
      OnePlus seznam zařízení
      Krok 4: Vyplňte důvody a nahrajte přílohu
      Krok 5: Potvrďte e-mail
      Krok 6: Vyberte nebo zadejte adresu
      Krok 7: Odešlete žádost o RMA Pokud jste úspěšně odeslali žádost o RMA, najdete ji pod Můj účet > Žádost o službu.
  2. Na zadanou adresu (ideálně k vám domů) přijede kurýr vyzvednout porouchaný telefon.
  3. OnePlus během 7–9 dnů telefon zhodnotí, opraví nebo přímo vymění za nový.
  4. Do 10 dnů u vás opět zazvoní kurýr s úspěšně reklamovaným telefonem.

Pokud i přes tento návod se Vám nepodaří Vaše zařízení reklamovat přímo u výrobce, ozvěte se nám a my Vám pomůžeme, nebo přímo zařízení u výrobce vyreklamujeme sami. Tímto postupem však ušetříte spoustu času při Vaší reklamaci. Budete tak komunikovat přímo s výrobcem, který má přímý přístup k reklamačním postupům svých výrobků.

Další podmínky reklamačního postupu značky OnePlus:

  • Záruka pro koncové spotřebitele je 24 měsíců, záruka pro firemní zákazníky (IČ) je 12 měsíců
  • Neplatí pro produkty, které byly zakoupeny jako "Zánovní", "Rozbaleno", "Bazar"
  • U modelů OnePlus 7, 7 Pro, 7T a 7T Pro platí i pro kusy označené jako „zánovní“
×

Splátková kalkulačka ESSOX

×