Vážení zákazníci, tímto bychom Vás rádi informovali, že již evidujeme zvýšený zájem, a tak Vás prosíme o strpení ohledně doručení Vaší objednávky. Již nyní evidujeme, že i dopravcům doručení trvá o den déle než je standard. Termíny doručení se tak upravují na 2-4 dny. Děkujeme za pochopení. Tým Český-mobil.cz

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu cesky-mobil.cz od naší společnosti

Czechia Electronics s.r.o
se sídlem Nad alejí 1881/29, Břevnov, 162 00 Praha 6
IČ: 08884161
DIČ: CZ08884161

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 326975

Adresa pro doručování: Czechia Electronics s.r.o. , Nad Alejí 29, 162 00 Praha 6

Telefonní číslo: +420 481 005 781
Kontaktní e-mail: info@cesky-mobil.cz

1. Za jaké vady zboží odpovídáme?
Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

  • má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
  • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek.

Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době.

2. Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba. U použitého zboží je záruční také doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží.

Pokud je na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, trvá záruční doba do takového data.

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.

U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.

Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

U použitého zboží máte nárok pouze na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

-     jste o vadě před převzetím věci věděli;
-     jste vadu sami způsobili;
-     uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

-     opotřebení zboží způsobené jeho užíváním (za opotřebení způsobené užíváním se považuje i snížení kapacity baterií a akumulátorů);
-     vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

U použitého zboží se záruka nevztahuje na vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla, když jste ji převzali.

Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

5.      Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. 

Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

-     pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně. 
-     reklamované zboží doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši adresu (nebo na adresu osoby určené k opravě) viz sekce Kontakt.

Doporučujeme využít naši doručovací adresu.

Při zasílání se ujistěte, že zboží není znečištěné, zabalte jej do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

UPOZORNĚNÍ - telefon zasílejte prosím v kompletním balení (telefon, adaptér a kabel) 

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů (40 dnů pro nespotřebitele) ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

Po oznámení vyřízení reklamace (opravě, výměně, neuznání reklamace) je zákazník povinen zboží převzít zpět, a to nejpozději mezi 30. a 90. dnem. od jeho předání k reklamaci. Od 90. do 180 dne je prodávající oprávněn za nevyzvednuté zboží účtovat skladné ve výši 50,- za den.  Od 181. dne je prodávající oprávněn zboží na náklady kupujícího prodat. Přesáhne-li výtěžek prodeje náklady skladovného, bude o tom zákazník informován a může mu být přebytek zaslán na účet. V případě, že na základě dohody obou stran, reklamační řízení probíhá déle, lhůty uvedené v tomto odstavci se mohou dle domluvy prodloužit.

Vrácení zboží s hygienicky citlivým charakterem?

Sluchátka do uší i náhlavní

  • vyzkoušená – lze vrátit, je však potřeba počítat s úhradou částky na dezinfekci sluchátek v servisním centru
  • rozbalená, ale nevyzkoušená – lze vrátit, je však potřeba počítat s úhradou částky na uvedení výrobku do hygienicky nezávadného stavu

Holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky, zubní sprchy atd.

  • vyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na dezinfekci výrobku v servisním centru
  • rozbalené, ale nevyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na uvedení výrobku do hygienicky nezávadného stavu

 Fény, kulmy, žehličky na vlasy

  • vyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na dezinfekci výrobku v servisním centru
  • rozbalené, ale nevyzkoušené zboží – lze standardně vrátit

Dokumenty ke stažení:
Reklamační list (.pdf)- Reklamační list 
Vrácení zboží ČM (.pdf) - Vrácení zboží do 14 dní

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 25.9.2023

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×